| |
sq9mt | 18.07.2019 11:14:44 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kraków
Posty: 199 #3972344 Od: 2019-6-3
| Mam a może raczej miałem FT2DR Dziś próbuję włączyć i nic. Myślę sobie akumulator - wkładam w ładowarkę i co i nic. Ani dychu podłączam do zasilacza i coś słyszę coś popiskuje. Słyszę taki pisk chwila przerwy pisk. Coś zdechło można ocenić albo przetwornica albo coś za nią. Robi zwarcie. Kupione 2 lata temu i 3 tyg czyli 3 tyg po gwarancji. No jak co ale myślałem że takie firmy jak Yeasu nie robią takich numerów ale widać robią. Na razie odsyłam do InRadio bo tam kupione z informacji zaciągniętych w necie Yaesu dawało 3 letnią gwarancje od 2016r. zobaczymy co powiedzą. Jak krzykną jakaś kwotę z "pupy" to podziękuję sam spróbuje coś tam zdziałać.
Ja bym zrozumiał jak by radio było podłączane nie wiadomo gdzie miało 10 lat ... ok. Ale po prostu radio zdechło samo od siebie od leżenia.
Myśle że więcej tej firmy nie kupię albo będzie musiało być bardzo bardzo tanio aby to kupić. 3 tyg po gwarancji no czy trzeba coś więcej pisać ? _________________ sq9mt Marcin
|
| |
Electra | 25.11.2024 11:44:47 |
|
|
| |
OZ1GPZ | 18.07.2019 14:31:49 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 118 #3972439 Od: 2011-11-15
| Ktos sie nudzi
pozdrawiam |
| |
sq9mt | 18.07.2019 22:08:59 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kraków
Posty: 199 #3972565 Od: 2019-6-3
Ilość edycji wpisu: 1 | Nie za bardzo rozumiem "ktoś się nudzi" tzn co ? Rozbuduj wątek.
Mi się nie nudzi i nie mam czasu kasy ani ochoty płacić za badziewność produktu. _________________ sq9mt Marcin
|
| |
OZ1GPZ | 18.07.2019 22:26:33 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 118 #3972571 Od: 2011-11-15
| Kazdemu moze sie to przytrafic i nie tylko radio itd. Tobie sie przytrafilo i juz jak to nazywasz badziewosc produktu. Jedna usterka nie znaczy ze wszystko jest badziewiem.
pozdrawiam |
| |
sq9mt | 19.07.2019 07:20:02 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kraków
Posty: 199 #3972619 Od: 2019-6-3
| U mnie działa to bardzo zero jedynkowo Szczególnie jak się uwali 3 tyg po gwarancji to mi tym bardziej to nie ładnie pachnie. Może fakt pech ale u mnie wali minusem _________________ sq9mt Marcin
|
| |
sq9mt | 19.07.2019 16:23:02 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kraków
Posty: 199 #3972727 Od: 2019-6-3
Ilość edycji wpisu: 1 | Nowe ciekawe informacje ...
Zabawa trwa dalej ale robi się coraz ciekawiej
Znalazłem taką informację na Yaesu (zresztą jest zgodna - z informacją wcześniej zawartą w mailu od nich) Yaesu announcement 06.2016, We are pleased to inform you that with immediate effect, we will extend the warranty period for all new YAESU products from two (2) years to three (3) years. Our move to a Three Year Warranty is our firm commitment to the quality of our products and we also believe that this will be a great benefit in the promotion of them.
The new Warranty Card will state three years, however, regardless of the card included we will apply the Three Year Warranty to all new Yaesu products purchased after the 1st of January 2014.
All other terms and conditions of our Limited Warranty remain the same, for these please refer to the new style Warranty Card that is attached.
Please do not hesitate to contact me should you require any further information.
Czyli produkty nawet nie od 2016 tylko od 2014 wesoły A tym czasem odpowiedź z inradio (Pro-Fit) bum: Ze 24 mies i finish ? To kto pisze tu prawdę ? Chyba FT2ki nie były dostępne od 2014 chwila ... (tak w ofercie od 2015) A ciekawe ciekawe. Pozwoliłem sobie wiec napisać do Yaesu czy dadzą mi info jeśli firma Pro-Fit zwróci się do nich po części do radia i na jakich zasadach ... może być ciekawie. Nie wierzę jakoś aby producent nie wiedział ile jest GW a ile nie jest. To producent daje GW a w tym przypadku firma sprzedająca jest pośrednikiem.
ajajaj .... będzie się działo będzie ...
_________________ sq9mt Marcin
|
| |
OZ1GPZ | 19.07.2019 18:24:59 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 118 #3972764 Od: 2011-11-15
| zadzwon do Con Spark
pozdro
|
| |
sq9mt | 19.07.2019 18:39:14 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kraków
Posty: 199 #3972769 Od: 2019-6-3
Ilość edycji wpisu: 1 | Dzwoniłem ale tam mają podejście proste nie u nich kupione nie ich brocha. No tu się mogę nie dziwić czemu się mają kopać z nie ich tematem. Ale gość uczciwie (i tu jest plus) powiedział że faktycznie miały te TRX-y pady czasem to czasem tamto, i nikt tam się nie bawi ściągają całą nową PCB od producenta (ale wszystko załatwiali do tej pory z gwarancji) bo u nich jest 3 lata.
_________________ sq9mt Marcin
|
| |
OZ1GPZ | 19.07.2019 18:42:10 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 118 #3972771 Od: 2011-11-15
| Krotko nastepnym razem Con Spark. Ja kupuje czesci unich do oz. Polecam super obsluga.
Pozdrawiam |
| |
sq9mt | 19.07.2019 19:18:15 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kraków
Posty: 199 #3972777 Od: 2019-6-3
| Wtedy akurat taniej mieli w Pro-Fit i to chyba coś koło 150 jakoś tak pamiętam. No obie firmy uważałem za poważne duże to się jakoś specjalnie nie ... po za tym kupuje tu i tu, unikam firm acioto. No i nie zakładałem że radio tak chamsko padanie - w sumie to pierwsze urządzanie fabrycznie nowe kupione które zrobiło taki numer. Na razie sytuacja jest rozwojowa i zobaczymy co dalej się będzie działo. Mam jeszcze jakaś nadzieje w ProFit w zasadzie nikt nie narzeka wiec może wyjdą z twarzą ze sprawy. I tak jak co cześci będą ściągać z Yaesu - a tu jest gwóźdź programu jak zadziała komunikacji Ja Oni i Oni Oni. Pozwoliłem sobie zaznaczyć tj wysłać informacje jaką dostałem od Yaesu.
A dostałem taką :
Dear Marcin,
Thank you for your patronage of the YAESU product. As described in the warranty card, our product has a 3 year warranty. Therefore, it is three years from the date of purchase. If the usage of that radio is correct, it is considered within warranty. For details, please check the warranty card. We recommend that you ask the shop you purchased or it to Authorized distributor for repair. We hope this information is useful to you and thank you for your continous support to Yaesu. We remain, Very truly yours,
Customer Relations Department Yaesu Musen Co., Ltd. _________________ sq9mt Marcin
|
| |
OZ1GPZ | 19.07.2019 19:37:20 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 118 #3972779 Od: 2011-11-15
| We recommend that you ask the shop you purchased or it to Authorized distributor for repair.
Masz czarno na bialym . Tam gdzie kupiles albo do autoryzowanego. A jak nie to twoje- ajajaj .... będzie się działo będzie ...
pozdrawiam |
| |
Electra | 25.11.2024 11:44:47 |
|
|
| |
sq9mt | 20.07.2019 01:10:30 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kraków
Posty: 199 #3972832 Od: 2019-6-3
Ilość edycji wpisu: 1 | No jak pisałem Con-Spark nie chce się tknąć, nie u nich kupione nie i już ... a to że kultura w japonii i zasady biznesu są inne niż u nas to pewne. Pewnie tam a i w EU zachodniej jest inaczej ... a to że u nas jest inaczej. Więc ten Conspark też nie taki Cudowny... choć fakt trochę chamskie było by wciskanie im roboty za innych. Ale może i tym trzeba było by firmę Yaesu zainteresować ... jak by tak dostali bana na autoryzację to by zabolało. _________________ sq9mt Marcin
|
| |
SP2IPT | 20.07.2019 07:48:17 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: JO94GI
Posty: 1002 #3972847 Od: 2011-7-20
| Nie rozumiem dlaczego chamskie. Jeśli są autoryzowanym serwisem to prace serwisowe rozliczają z centralą i ona płaci za czas pracy serwisanta. Nie ma w tym nic dziwnego i nadzwyczajnego - w ten sposób działają wszystkie serwisy autoryzowane. Zapytałbym się o podstawę prawną takiego stanowiska, nie śledziłem dokładnie przepisów ale uważam, że jeśli są serwisem autoryzowanym to nie mają podstaw do takiego działania. Masz prawo pojechać sobie na wycieczkę do dowolnego kraju i tam kupić sprzęt - nikomu nic do tego, a producent powinien przez autoryzowany serwis zapewnić obsługę.
pz _________________ Electrical engineers do it with less resistance :) |
| |
sq9mt | 20.07.2019 07:57:52 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kraków
Posty: 199 #3972852 Od: 2019-6-3
| Napiszę raz JESZCZE rozmawiałem z Con Sparkiem (fakt tylko dzwoniłem) ale macie racje z ciekawości napiszę maila. (będzie kwit).
I pytam czy prowadzą autoryzowany serwis tak, jak jest z GW tak na Produkty kupione u nich gwarancja jest 3 lata ale nie autoryzują gw innych dystrybutorów (czytaj konkurencji) i mogą przyjąć na serwis po gwarancyjny. Co do kosztów no pewnie by im za części zwrócili, ale już nie za poświęcony czas. Tak czy inaczej napisze maila a jak dostanę odpowiedź ....
_________________ sq9mt Marcin
|
| |
SP2IPT | 20.07.2019 08:09:58 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: JO94GI
Posty: 1002 #3972857 Od: 2011-7-20
| Za przeznaczony czas też (może nie normalną wolnorynkową stawkę tylko jakąś ryczałtową, z tym bywa różnie) - tak to przynajmniej odbywa się w "normalnych" serwisach.
Powodzenia _________________ Electrical engineers do it with less resistance :) |
| |
sq9mt | 20.07.2019 08:58:32 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kraków
Posty: 199 #3972870 Od: 2019-6-3
| Mail wysłany jak odpiszą dam znać.
_________________ sq9mt Marcin
|
| |
sq9mt | 22.07.2019 15:07:42 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kraków
Posty: 199 #3973376 Od: 2019-6-3
Ilość edycji wpisu: 1 | no to : Ciekawy mail z consparku "Dzień dobry, Nasza firma gwarantuje naprawy dla sprzętu zakupionego w Con-spark, zapewniając przede wszystkim gwarancje i rękojmie dla naszych klientów. Proszę dochodzić roszczenia u sprzedawcy, inne firmy wprowadzające na nasz rynek sprzęt Yaesu winny posiadać identyczne warunki gwarancji co do długości jej trwania. Pozdrawiam"
Czyli autoryzowany ale nie kupiony u nas ... to (jak pisałem wyżej) Ale fakt jasno tez stwierdzili że 3 lata jak psu buda.
Inradio Pro-Fit - Tajemniczo milczy .... pewnie dumają ... W piątek im napisałem o wiedzy z Yaesu, pewnie się zastanawiają co jeszcze wie Yaesu .... _________________ sq9mt Marcin
|
| |
sp8nth | 29.07.2019 07:28:44 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 25 #3974699 Od: 2017-2-6
| Witam Conspark nie jest autoryzowanym serwisem YAESU ! Nawet sprzęt u nich kupiony nie ma gwarancji oryginalnej karty gwarancyjnej YAESU i nie może być naprawiany w serwisach sieci YAESU w innych krajach. Oni kupują z Japoni bez gwarancji producenta, dzięki temu maja dużo taniej. Gwarancję biorą na siebie (bo sprzęt ten rzadko się psuje) , mają tylko umowę z YAESU JAPAN na dostawę części za którą płacą z własnej kasy. Swego czasu jak ich naciskałem to panienka wyspowiadała się co i jak z tym serwisem, być może od tamtego czasu coś się zmieniło.
Jak ktoś chce mieć uczciwą naprawę to tylko YAESU Eurpe w UK, wysyłasz na swój koszt do Anglii, oni naprawiają i odsyłają na swój, ale bez oryginalnej karty gwarancyjnej - zapomnij.
pozdrawiam Grzegorz |
| |
sp8nth | 29.07.2019 07:31:43 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 25 #3974701 Od: 2017-2-6
| PS Jest jeszcze serwis we Włoszech (AVANTI tam serwisuje) i na Węgrzech ale tematu nie przerabiałem, więc nie mam zdania !!! |
| |
sq9mt | 29.07.2019 08:16:10 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kraków
Posty: 199 #3974714 Od: 2019-6-3
| No powiem szczerze ... wysyłać po całej EU to już bym wolał wysłać bezpośrednio do Japonii .
Co do Consparku - jak bez gwarancji ? Nie sadzę aby YAESU szło w taki deal, trochę było by to dziwne. Choć nie jest nie możliwe Polskie biznesmeny wymyślą wszystko.
U mnie sytuacja wygląda tak że uderzyłem do dystrybucji w UK (nie wiem czy to główny dystrybutor na EU ?) Ale oni zobowiązali sie że w powiązani co Pro-Fitem naprawią radio free. Jak będzie dalej zobaczymy ...
_________________ sq9mt Marcin
|
| |
Electra | 25.11.2024 11:44:47 |
|
|